Marketing Bazy Danych

Na ogół, większość dealerów posiada “przestarzałe” bazy danych, w których brakuje podstawowych informacji, w związku z czym komunikacja z klientem jest praktycznie niemożliwa. Bardzo ważnym elementem operacyjnym każdego salonu jest kompletna baza danych klientów, dlatego też stworzyliśmy “zaszyte” w systemie procesy, dzięki którym każdy użytkownik wprowadzając nowego klienta, zobligowany jest do zapisania możliwie jak największej ilości informacji o takim kliencie. Funkcjonalność ta w połączeniu z naszym modułem KIT (Pozostań w kontakcie), daje nam niezawodną mieszankę.

W AutoSLM wierzymy, iż jedynym skutecznym sposobem na osiągnięcie profesjonalnej i spójnej komunikacji, jest automatyzacja całego procesu a nie jest poleganie na użytkowniku i tym, iż “kliknie on przycisk”.

Nasz moduł KIT jest konfigurowalnym zestawem reguł komunikacyjnych, który pozwala użytkownikowi na automatyczne lub ręczne ustalanie reguł komunikacyjnych z klientem lub grupą klientów, za pomocą wiadomości SMS lub E-Mail, w oparciu o aktywności takie jak na przykład: nowy klient, jazda testowa, sprzedaż itd.